Tisztelt Partnereink!
 
A koronavírus miatt kialakult helyzetben is szeretnénk a lehető legszakszerűbben kielégíteni felmerülő igényeiket, ugyanakkor kiemelkedően fontosnak tartjuk az Önök, illetve munkavállalóink egészségének védelmét.
A fentiek érdekében az alábbi intézkedéseket eszközöltük:
➡️ telephelyeink további utasításig változatlan nyitvatartással működnek, fokozott higiéniai előírások betartása mellett
➡️ telephelyeinkre kizárólag indokolt esetben, maszk és kesztyű használatával lehet belépni
➡️ csökkentjük a személyes kontaktust (ügyintézés, kézfogás)
➡️ a személyes ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel, munkatársaink telefonon, e-mailben továbbra is állnak rendelkezésükre
➡️ irodai dolgozóink túlnyomórészt otthonról dolgoznak
 
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

Technológiai fejlesztést eredményező gépbeszerzés és napelemes rendszer kiépítése a Sygnus Kft-nél

A projekt tartalmának bemutatása:

A SYGNUS Kereskedelmi Kft. története 1993-ig nyúlik vissza, amikor negyed évszázaddal ezelőtt megalapította hazai gabonakereskedelemmel foglalkozó vállalkozását két agrármérnök, Sági Tibor és Németh Tamás. Nem sokkal a megalakulást követően a cég elindította kikötői tevékenységét is, melyet azóta is folyamatos fejlesztések jellemeznek. A vállalkozás gabonakereskedelmi főtevékenysége mellett két dunántúli telephelyén raktározási szolgáltatásaival is áll partnerei rendelkezésére.
A projekt célja elsősorban a SYGNUS Kft. kapacitásainak fejlesztése, melynek keretében 1 db Merlo TF 50.8-170 TCS- CVT és 1 db Merlo TF 42.7-145 teleszkópos rakodógép, 1 db VOLVO L110H homlokrakodó, valamint 1 db TMS-18/A 60 t hídmérleg, és 1 db Sennebogen 850 ipari gémes, gumikerekes átrakó beszerzése valósul meg.
Az új gépek lehetővé teszik a cég technológiai megújulását, mindemellett alacsonyabb karbantartási költségek melletti működést fognak biztosítani, valamint pontosabb és gyorsabb szolgáltatásnyújtást.
A fejlesztés várható eredménye az új eszközök üzembe állításával, hogy a kikötő hajó kirakodási kapacitása jelentősen megnövekszik, így képessé válik a Pakson és környékén fokozódó mértékben jelentkező beruházások logisztikai támogatására. Az új eszközök segítségével mind a vízi úton érkező szállítmányok kirakodása és tárolása, mind a környék beruházásaihoz szükséges anyagok tárolása, raktározása magas minőségben és hatékonyan megvalósítható.
A projekt keretein belül kiépítendő napelemek a környezettudatosság jegyében kerülnek megvalósításra, mindemellett hozzájárulnának a működés költségeinek csökkentéséhez is.

Azonosítószáma: GINOP_PLUSZ-1.2.1-21-2021-03305
Támogatás összege: 240 159 241 Ft
Támogatás mértéke: 70%
Tényleges befejezés dátuma: 2022. december 31

A SYGNUS Kft. intermodális kikötő-hajórakodó kapacitásának fejlesztésére irányuló projektje
Azonosítószáma: GOP-3.2.1-09/1-2009-0001

A SYGNUS Kft. technológiai fejlesztése a jövedelemtermelő képességének megerősítése érdekében
Azonosítószáma: GOP-2.1.1-09/A-2009-2276

Belső úthálózatfejlesztés a paksi Sygnus kikötőben
A Sygnus Kft. paksi kikötője jelentős mennyiségű, éves szinten mintegy 800 000 tonna ömlesztett gabonát és olajos magvakat mozgat meg. A megnövekedett forgalom szükségesség tette a belső forgalom egyirányúsítását. Mindez szükséges baleset megelőzési szempontból, de leginkább a folyamatos ki-be szállítások és a hajórakodás zavartalan működéséhez. A támogatásnak köszönhetően lehetővé válik a kikötő intermodális forgalmának növekedése, gyorsabbá válik a hajórakodás és ki-betárolás, a forgalom egyirányúsításával elkerülhetővé válnak a kikötő területén lévő dugók. A projekt keretében 405 méter betonút épül a Sygnus Kft. területén. 
Azonosítószáma: KÖZOP-4.6.0-14-2014-0017
Projekt tervezett befejezési dátuma: 2015. augusztus 31.

Sygnus Kereskedelmi Kft.
 
Hitelprogram azonosító jele: GINOP-8.3.5-18/B Mikro-, kis- és középvállalkozások technológiai korszerűsítése célú Hitelprogram
 
Forgóeszköz finanszírozás tartalmának rövid bemutatása: A hitelprogram keretében a Sygnus Kereskedelmi Kft. 149 000 000,- Ft kölcsönben részesült 5 éves futamidőre. A kölcsön széleskörűen felhasználható forgóeszközök finanszírozására, a Sygnus Kereskedelmi Kft. esetében a kölcsön összege szolgáltatásvásárlások költsége, munkabér, valamint általános (rezsi) költségek fizetésére fordítódik. A kölcsön előnyei: 0% saját forrás, 0%-os fix ügyleti kamat a teljes futamidőre, nincs kezelési költség, alacsony a biztosítéki elvárás, 100%-os előleg igényelhető, költségek nélkül előtörleszthető.
Partfalépítés a paksi Sygnus kikötőben
Azonosítószáma: KÖZOP-4.1.0-13-2013-0004 
A projekt kezdete 2015. május – fizikai megvalósításának időpontja: 2015. október 31. 
A KÖZOP-4.1.0-13-2013-0004 projekt bemutatása 

Tekintse meg cégünk promóciós pályázati kisfilmjét

A Sygnus Kft. 2015.10.30-ig befejezte a komplex intermodális logisztikai központ fejlesztésére irányuló beruházást, aminek a keretében az alábbi elemek valósultak meg. 
Azonosítószáma: GOP-3.2.1-11-2013-0004 

Projekt tartalma:

  • beszerzésre és üzembehelyezésre került egy rakodógép.
  • befejeződött az ERP rendszer moduljainak a fejlesztése, valamint a kapcsolódó hardver eszközök beszerzése.
  • befejeződött a komplex biztonságtechnikai rendszer kialakítása.
  • befejeződött a fedett-nyitott tároló építmény és a féltetős fedett tároló kivitelezése.
  • befejeződött a kikötői terület teljes feltöltése.


Közreműködő szervezet: Nemzetgazdasági Minisztérium
1139 Budapest, Váci út 83., Center Point Irodaház
e-mail: gazdasagfejlesztes@ngm.gov.hu
hiperhivatkozás: www.palyazat.gov.hu 
GOP-3.2.1-11-2013-0004 adatlap letöltése 

Rugalmas foglalkoztatás bevezetése a SYGNUS Kereskedelmi Kft-nél 
Azonosítószáma: GINOP-5.3.2-16-2017-00593
Támogatás mértéke: 100%
Szerződött támogatás összege: 14 910 032 Ft
Projekt tervezett befejezési dátuma: 2018.07.30. 


A cég számára kiemelt fontosságú a munkatársak megtartása, a dolgozók elégedettségének, a vállalkozás flexibilitásának növelése, valamint a cég versenyképességének erősítése, melyet a rugalmas foglalkoztatási forma bevezetése elősegít. A projekt keretében 9 fő munkavállaló munkaköre kerül átalakításra. Az új foglalkoztatási formák bevezetéséhez kapcsolódó szervezetfejlesztési, munkaügyi, IT és jogi tanácsadásra is sor kerül. A rugalmas foglalkoztatáshoz kapcsolódó változások sikeres bevezetését képzések és műhelymunkák, illetve vezetői coaching segíti elő. A hatékony munkavégzés érdekében informatikai eszközök beszerzése is a fejlesztés részét képezi. Az átszervezési folyamatot munkahelyi mentor támogatja. A Nemzetgazdasági Minisztérium által támogatott projekt az Európai Szociális Alapból és hazai központi költségvetési előirányzatból vissza nem térítendő támogatás formájában kerül finanszírozásra. 

Mesterséges intelligenciával támogatott hálózat központú logisztikai irányítási rendszer
Azonosítószáma: GINOP-2.1.2-8.1.4-16 -2017-00236
Vissza nem térítendő támogatás összege: 103,91 millió Ft
Visszatérítendő hitel összege: 51,9 millió Ft
Támogatás mértéke: 45%
Projekt tényleges befejezési dátuma: 2021.12.11.

A Sygnus Kft. logisztikai központként üzemel, mely területre a sok változós, párhuzamosan zajló folyamatok a jellemzőek. A projekt eredményeként innovatív vezetési és szervezési rendszer jön létre, a Mesterséges intelligenciával támogatott hálózat központú logisztikai irányítási rendszer. Ez a rendszer célul tűzi ki a logisztikai folyamatok optimalizálását, a költségek csökkentését és a hatékonyságnövelést is. A cég a rendszer egy teljes értékű, mesterséges intelligencia elemekkel és külső eszközökkel integrált változatát vezeti be, mely csökkenteni fogja a dolgozók leterheltségét, a veszteségeket, valamint a hibás vagy hiányzó feladat végrehajtásokat is, az akadozó folyamatokat pedig hatékonyabbá teszi. A projekt kapcsolódik az egészséges társadalom és jólét nemzeti ágazati prioritáshoz. A fuvarszervezés hatékonyságának növekedésével anyagi eredményekhez és a csökkenő környezeti terheléshez is hozzájárul a rendszer bevezetése. Létrejön egy előre meghatározott feladatokból és eseményekből konfigurált folyamatmenedzsment és kommunikációs platform, amihez egyedi, a terménykereskedő és logisztikai iparágra jellemző feladatokat megoldó alkalmazások készülnek. Az így felépített rendszerbe mesterséges intelligencia elemek lesznek integrálva, amik a döntéstámogatási, hibaszűrési, fuvarszervezési, raktárkezelési és munkaszervezési feladatokban segítenek. A számítógépes rendszerrel támogatott munkavégzés és a rendszerhez tartozó mobilalkalmazás a munkahelyeken dolgozó szervezeteknél is jelentősen növelheti a kommunikáció hatékonyságát, és csökkentené az arra fordított munkaidőt és költségeket. A befektetés elsősorban a jelentősen csökkenő veszteségek, és növekvő hatékonyság révén térül meg.

  •  
 

2021 © Sygnus Kft. Minden jog fenntartva.